Exerciții de întindere a șoldului pentru ameliorarea durerilor de spate

Exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold, Durere de șold – modele de exerciții fizice

Durere de ȘOLD – Remedii pentru Acasă

Curele de șold strâns cronice au puterea de a trage pelvisul din aliniere și de a afecta indirect coloana vertebrală așa cum o fac. Pelvisul este o structură cheie atunci când vine vorba de sănătatea spatelui. Nu numai că, dar mușchii de șold, care în unele cazuri pot deveni atât de strânși, se fixează pe pelvis.

exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold regim de tratament pentru artroza genunchiului

Starea lor ajută la determinarea poziției pelvisului și, prin urmare, a poziției cronice a coloanei vertebrale.

De asemenea, poate crește provocarea de vindecare pusă la dispoziție de o vătămare sau condiție existentă, de exemplu, scolioza. Și dacă aveți deja o leziune sau o condiție a coloanei vertebrale, s-ar putea să găsiți că este prea ușor să o iritați când muschii sunt strânși.

Din acest motiv, puteți lua în considerare o abordare strategică bazată pe locul în care sunteți cel mai strâns. Un lucru pe care să-l țineți minte pe măsură ce creați strategia de întindere a mușchilor de șold și alegeți exercițiile pe care le veți face este că, în general, mușchii care lucrează șoldurile sunt clasificați în funcție de locația lor: Front, exterior, spate și interior.

Durerea de șold » Secțiunea: Boli și afecțiuni Locul exact al durerii poate furniza indicii certe referitoare la cauza disconfortului. De obicei, durerea este cauzată de țesuturi moi

În mare măsură, locația mușchiului determină tipul de mișcare pe care îl poate produce. De exemplu, mușchii quadriceps sunt un grup de patru care se află în partea din față a coapsei; unul dintre membrii grupului, rectus femoris flexează șoldul, care vă aduce extremitatea inferioară coapsa, piciorul inferior și piciorul înainte, în fața dvs.

Exercitii sold

Pe de altă parte, mușchii dvs. Când se contractă, se extind extremitatea inferioară, aducându-l în spatele tău. Unul din mușchii quadriceps, rectus femoris, traversează articulația șoldului din față, ceea ce înseamnă că produce mișcare de șold, care, în acest caz, este flexia șoldului. Rectus femoris este unic de la majoritatea mușchilor corpului, deoarece este cunoscut sub numele de "mușchi articulați 2".

Acest lucru înseamnă pur și simplu că, împreună cu trecerea și afectarea mișcării în articulația șoldului, aceasta traversează și afectează genunchiul.

exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold pastile pentru dureri de spate

Rectus femoris se extinde adică se îndreaptă, genunchiul. Exercițiile din acest articol sunt limitate la porțiunea de șold a acestui mușchi.

Quadriceps Stretching Acțiune Pentru a vă întinde cvadricepsul la șold, ideea este să exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold mișcarea opusă flexiei, adică extinderea. Puteți efectua mișcări de extensie la nivelul șoldului în timp ce stați în picioare, situându-vă pe o parte, înclinat pe exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold și îngenuncheat. Chiar și porțiunile de bază realizate la un nivel fără durere în care simțiți un pic de provocare și care sunt menținute continuu timp de aproximativ 30 de secunde se pot traduce într-o poziție mai bună și o durere mai mică a spatelui.

exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold găsiți un leac pentru artroză

Începeți să vă întindeți quad-urile cu aceste idei: 3 moduri de a obține o bună întindere a quad-urilor. Spre deosebire de cvadriceps, totuși, hamstrings-ul se află în spatele coapsei. Se atașează la oasele de amplasare, care se află pe partea inferioară a bazinului.

Încercați acest lucru: 12 exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold și de jos

Când se contractă mușchii hamstring, efectul este tragerea spatelui pelvisului spre partea din spate a coapsei sau aducerea spatelui din spate în spatele tău. Oricum, această mișcare se numește "extensie de șold". Folosiți hamstrings dvs.

exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold deformarea artrozei articulațiilor șoldului la 2 3 grade

De asemenea, le puteți folosi în sporturi care necesită sărituri explozive, cum ar fi baschet. De obicei, hamstrings sunt mai slabe decât cvadriceps, dar atunci când acestea sunt strânse, acest lucru poate duce la o problemă de postură numită spate scăzut în spate.

  1. Aceste mișcări pot ajuta la întinderea și întărirea mușchilor șoldului, permițându-vă să vă deplasați fără durere.
  2. Dureri de genunchi erupții cutanate
  3. Tratamentul articulațiilor umărului după accident vascular cerebral

Hamstring Stretching Acțiune Pentru a întinde porțiunea de șold a hamstrings dumneavoastră, efectuați mișcări de flexie șold. Nu contează dacă ești un atlet cu experiență sau un începător - există o întindere pentru fiecare tip de persoană.

exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold dureri de șold și apariție

Pentru câteva idei despre cum să vă întindeți hamstrings, inclusiv dos și nu, a verifica afară: 7 Great Hamstring Stretches. Ele joacă un rol important în mers și în picioare, precum și echilibrul general al poziției pelvine. Din acest motiv, este important să le păstrați în stare bună de funcționare. În timp ce suntem pe tema muschilor exteriori de șold, să luăm în considerare rotația spinării pentru un minut.

Exerciții pentru ameliorarea durerilor de șold

S-ar putea să credeți că atunci când vă faceți griji, totul se întâmplă în spate. Într-o coloană care funcționează bine, acest lucru nu este complet adevărat. Rosturile șoldului joacă un rol important prin adaptarea poziției pelvine pentru susținerea și creșterea rotației. Construcția lor permite o acțiune pivotantă, care poate crește gama de mișcări de mișcare și poate menține spatele în siguranță.

Exercițiu Stretching Hip pentru dureri de spate de relief - De ce funcționează

Dar dacă mușchii exteriori ai șoldului sunt strânși, intervalul de rotație poate fi limitat. Acesta este un alt motiv pentru care intinderea muschilor exteriori de sold poate fi o idee buna. Acțiunea exterioară a mușchilor coapsei Pentru a vă întinde mușchii coapsei exterioare, ideea este de a aduce piciorul în direcția liniei mediane a corpului.

În general, acest lucru înseamnă că veți trece de extremitatea inferioară în fața corpului. O serie de strategiiinclusiv utilizarea diferitelor poziții, vă pot ajuta să obțineți întinderea potrivită.

Coxartroza

De asemenea, lucrează cu mușchii exteriori ai șoldului pentru a vă menține aliniamentul orizontal pe orizontală. Credeți sau nu, mulți oameni sunt strânși în mușchii lor înghinți, fără să-și dea seama. Poate că niciodată nu se angajează să întindă această zonă. Inner Thigh Muscle Stretching Acțiune Pentru a vă întinde mușchii interiorului coapseiaduceți-i un picior în lateral, păstrând în același timp trunchiul și în aliniere bună.

Related Content.